• We have upgaded to the latest version of XenForum and the process finished without any errors!!!! Enjoy the new forum!

FS Ghostbusters decals for sales in Canada

PhilouFelin

Member
Jan 30, 2023
46
63
18
43
Quebec
Hello all!

I needed a decal for my Ghostbusters LE, but the only way to get my hands on it was to buy the complete decals set. It meant ordering it from US, paying duties and absolutly ridiculous shipping fees.

If someone needs only one (or a few) decals and you don't want to pay a ridiculous price to get it, just send me a private message, I can sell decals individually and send it by Canada Post in an regular envelop with a basic stamp. You'll save a lot!!

What you see on the picture is what's available.

--------

Bonjour tout le monde,

Suite à un bris sur ma Ghostbusters LE, j'avais besoin d'un decal pour une target, mais le seul moyen de l'avoir était de commander le kit complet de decals en provenance des États-Unis à un prix ridicule, en plus de payer le dédouanage et un prix exhorbitant de shipping.

Si quelqu'un a besoin d'un ou de quelques decals pour sa Ghostbusters, faites moi signe en privé, je pourrai vous vendre à l'unité et vous l'envoyer via Postes Canada dans un enveloppe affranchie standard.

Tout ce qui est sur la photo en attachement est disponible.
 

Attachments

  • Decals1.jpg
    Decals1.jpg
    147.8 KB · Views: 28